Хонда ВІДІ Інсайт logo

Гарантійне обслуговування ACURA

Задоволення вимог своїх клієнтів

Гарантійні зобов`язання офіційного дилера Honda - важливий спосіб підкреслити досконалість бренду HONDA. У нашому розумінні, висока компетентність в питаннях якості, безпеки та комфорту автомобіля - головне завдання, яке дилерський центр Хонда ВІДІ Інсайт прагне реалізувати для благополуччя Клієнта.

Гарантія не поширюється

нормальний знос

Нормальний шум, вібрація, знос, а також погіршення якості, наприклад, знебарвлення або деформація.

Витрати на технічне обслуговування

Звичайне технічне обслуговування, наприклад, регулювання двигуна, заміна рідини і фільтрів, чищення, полірування, заміна свічок запалювання та запобіжників, а також заміна зношених щіток склоочисників, гальмівних дисків, накладок і колодок, дисків зчеплення, шин і камер, захисні пильовики Шрусов, подушки безпеки, лампи розжарювання. Якщо вищевказані послуги входять в елементи гарантійного ремонту, тоді гарантія на них поширюється.

Транспортні засоби зі зміненими показниками одометра

Дефекти транспортних засобів з показниками одометра, які в наслідку змін, не дають можливості легко визначити фактичний пробіг автомобіля.

Утилізація або повного краху транспортного засобу

Будь-яке транспортний засіб, на який буде виданий знак «утилізація» або «повністю розтрощений» ( «оновленню не підлягає»), або зі схожою формулюванням з боку фінансової або страхової структури.

У разі аварії

У разі аварії і її наслідків, які пов`язані з відмовою транспортного засобу. До них відносяться (але вони цим не обмежені) витрати на транспортування, телефонні дзвінки або збереження автомобіля, втрата особистого майна або майна компанії, а також втрата очікуваних грошей чи грошових надходжень.

Пошкодження або аварії, які викликані нижчевикладеними зовнішніми факторами:

  • пожежа, аварія, нещасний випадок або грабіж;
  • неправильне використання (наприклад, гонки або перевантаження);
  • установка запасних частин і устаткування, що не рекомендованого компанією HONDA MOTOR;
  • порушення правил в проведенні технічного обслуговування, включаючи використання рідин, що відрізняються від перерахованих в посібнику власника, а також порушення його періодичності (перепробіг більше 1000 км.).
  • зловживання або недбалість;
  • ремонт на несертифікованої сервісної станції;
  • установка неоригінальних аксесуарів, включаючи конструктивно змінені або підроблені;

Загальні умови гарантії

Хто є гарантом?

Компанія HONDA MOTOR гарантує, що придбаний вами транспортний засіб було вироблено за найвищими стандартами бренду та ретельно перевірено перед доставкою. Уповноважений дилер компанії HONDA засвідчить факт даної перевірки штампом на сторінці сертифіката контролю якості у гарантійному буклеті.

Період дії гарантії

Відрахування гарантійного терміну починається з моменту доставки транспортного засобу першому покупцеві або від дня укладення договору купівлі-продажу.
Оплата за ремонт автомобіля HONDA за гарантійними позиціями не проводиться.
Сервісний центр «ВІДІ Інсайт» виконує будь-який ремонт за гарантійними умовами без оплати за запасні частини та проведені роботи. Запчастини можуть підлягати ремонту або заміні.
При продажу автомобіля гарантія компанії HONDA MOTOR автоматично і безкоштовно переходить новому власнику.

Вимоги до гарантії

Забезпечення технічного обслуговування транспортного засобу відбувається відповідно до вимог і вказівок виробника, які прописані у сервісному посібнику власника автомобіля. Порушення цієї умови робить гарантію недійсною відносно позицій, пов'язаних з технічним обслуговуванням.
Відповідальність за ведення всіх підтверджуючих документів щодо проведеного технічного обслуговування лягає на власника автомобіля.
У разі появи дефектів, що вимагають гарантійних робіт, необхідно у найкоротші терміни доставити автомобіль на станцію технічного обслуговування офіційного дилера компанії HONDA MOTOR, щоб уникнути посилення дефектів і запобігти більш витратному ремонту.

Гарантійні зобов`язання HONDA MOTOR

Комплексна гарантія

Гарантійні зобов’язання стосуються всіх дефектів і поломок, що виникли через неправильне виготовлення або дефекти збірки, які були виявлені за умови нормального користування протягом 3 років або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настало раніше). Гарантійні зобов'язання поширюються так само на витрати, пов’язані з буксируванням вашого транспортного засобу до найближчого сервісного центру HONDA у разі несправності, через яку ваш транспортний засіб втратив можливість рухатися, і дана несправність є наслідком дефекту, на який поширюється гарантія.

Корозія поверхні / фарбування

Дефекти у вигляді корозії поверхні або фарбування, що з'явилися протягом 3 років на будь-яких забарвлених панелях внаслідок дефектів матеріалів чи виробництва, підпадають під гарантійні зобов'язання, незалежно від пробігу транспортного засобу.

Гарантія не поширюється:

  • Невідповідні вимогам виробника миючі засоби для авто

Завантажити умови гарантії

Більш докладно з умовами надання гарантійного обслуговування
ви можете ознайомитися, натиснувши кнопку «Завантажити»

Завантажити