Гарантійне обслуговування ACURA

Задоволення вимог своїх клієнтів

Гарантійні зобов`язання офіційного дилера Honda - важливий спосіб підкреслити досконалість бренду HONDA. У нашому розумінні, висока компетентність в питаннях якості, безпеки та комфорту автомобіля - головне завдання, яке дилерський центр Хонда ВІДІ Інсайт прагне реалізувати для благополуччя Клієнта.

Гарантія не поширюється

нормальний знос

Нормальний шум, вібрація, знос, а також погіршення якості, наприклад, знебарвлення або деформація.

Витрати на технічне обслуговування

Звичайне технічне обслуговування, наприклад, регулювання двигуна, заміна рідини і фільтрів, чищення, полірування, заміна свічок запалювання та запобіжників, а також заміна зношених щіток склоочисників, гальмівних дисків, накладок і колодок, дисків зчеплення, шин і камер, захисні пильовики Шрусов, подушки безпеки, лампи розжарювання. Якщо вищевказані послуги входять в елементи гарантійного ремонту, тоді гарантія на них поширюється.

Транспортні засоби зі зміненими показниками одометра

Дефекти транспортних засобів з показниками одометра, які в наслідку змін, не дають можливості легко визначити фактичний пробіг автомобіля.

Утилізація або повного краху транспортного засобу

Будь-яке транспортний засіб, на який буде виданий знак «утилізація» або «повністю розтрощений» ( «оновленню не підлягає»), або зі схожою формулюванням з боку фінансової або страхової структури.

У разі аварії

У разі аварії і її наслідків, які пов`язані з відмовою транспортного засобу. До них відносяться (але вони цим не обмежені) витрати на транспортування, телефонні дзвінки або збереження автомобіля, втрата особистого майна або майна компанії, а також втрата очікуваних грошей чи грошових надходжень.

Пошкодження або аварії, які викликані нижчевикладеними зовнішніми факторами:

  • пожежа, аварія, нещасний випадок або грабіж;
  • неправильне використання (наприклад, гонки або перевантаження);
  • установка запасних частин і устаткування, що не рекомендованого компанією HONDA MOTOR;
  • порушення правил в проведенні технічного обслуговування, включаючи використання рідин, що відрізняються від перерахованих в посібнику власника, а також порушення його періодичності (перепробіг більше 1000 км.).
  • зловживання або недбалість;
  • ремонт на несертифікованої сервісної станції;
  • установка неоригінальних аксесуарів, включаючи конструктивно змінені або підроблені;

Загальні умови гарантії

Хто є гарантом?

Компанія HONDA MOTOR гарантує, що цей транспортний засіб було зроблено за найвищими стандартами бренду, і його ретельно перевірили перед доставкою. Уповноважений дилер, компанії HONDA, засвідчить факт даної перевірки штампом, на сторінці, сертифіката контролю якості, в гарантійному буклеті.

Період гарантії

Період гарантії починається з моменту доставки транспортного засобу першому покупцеві або вважається від дня укладення договору купівлі-продажу.
Оплата за ремонт автомобіля HONDA по гарантійним позиціях не проводиться.
Сервісний центр «ВІДІ Інсайт» виконує будь-який ремонт за гарантійними умовами без оплати за запасні частини і роботу. Запасні частини можуть підлягати ремонту або заміні.
При продажу автомобіля гарантія компанії HONDA MOTOR автоматично і безкоштовно переходить новому власнику.

Вимоги до гарантії

Забезпечення технічного обслуговування транспортного засобу, відповідно до вимог і вказівок виробника, які прописані в сервісному посібнику власника автомобіля. Порушення цієї умови робить гарантію недійсною відносно позицій, пов`язаних з технічним обслуговуванням.
Відповідальність за ведення всіх підтверджуючих документів того, що технічне обслуговування проводилося, лягає на власника автомобіля.
У разі дефектів, що вимагають гарантійних робіт, необхідно в найкоротші терміни доставити автомобіль на Станцію Технічного Обслуговування офіційного дилера компанії HONDA MOTOR, щоб уникнути посилення дефектів і запобігти більш витратний ремонт.

Гарантійні зобов`язання HONDA MOTOR

Комплексна гарантія

Гарантійні зобов`язання стосуються всіх дефектів і поломок, що виникли через неправильне виготовлення або зборки, які були виявлені, за умови нормального користування, протягом 3 років або 100 000 км., В залежності від того, що настане раніше. <br> Гарантійні зобов`язання, поширюються так само на витрати, пов`язані з буксируванням вашого транспортного засобу до найближчого сервісного центру HONDA, в разі несправності, через яку, ваш транспортний засіб втратило можливість рухатися, і дана несправність є наслідком дефекту, на який поширюється гарантія .

Корозія поверхні / фарбування

Дефекти у вигляді корозії поверхні або фарбування, що з`явилися протягом 3 років на будь-яких забарвлених панелях в слідстві дефектів матеріалу чи виробництва, підпадають під гарантійні зобов`язання, незалежно від пробігу транспортного засобу.

Гарантія не поширюється:

  • застосування невідповідних вимогам виробника миючих засобів.

Завантажити умови гарантії

Більш детально з умовами надання гарантійного обслуговування,
ви можете ознайомитися натиснувши кнопку «Завантажити»

Завантажити