Заміна колеса
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка замінить пошкоджене колесо на запасне, надане Клієнтом; в послуги не включені придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміна або ремонт - для цього Клієнт повинен самостійно звернутися до найближчого центру технічного обслуговування або шиномонтажу.
Аварійний запуск двигуна
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе запустити двигун від зовнішньої акумуляторної батареї; в послуги не включені придбання нової акумуляторної батареї, її заміна або ремонт. Якщо після виклику служби технічної допомоги і вдалого запуску двигуна Клієнт не вернувся в СТО дилерської мережі Honda для ліквідації причин несправності автомобіля, і подібна ситуація повториться протягом 1 місяця, Клієнту може бути відмовлено в оплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги або евакуації.
Доставка палива
Клієнту буде організовано доставку палива на місце зупинки автомобіля; Клієнт повинен самостійно замовити і оплатити вартість палива, а також вказати, в якій кількості воно повинно бути доставлено.
Аварійне відмикання дверей
Послуга буде надана в разі замерзання води в отворах замків, виходу з ладу механізму замка або коли ключі від автомобіля виявилися всередині салону транспортного засобу. В ході надання зазначеної послуги служба гарантує збереження майна Клієнта всередині салону автомобіля.
Доставка запасного комплекту ключів
Послуга буде надана в разі втрати / пошкодження Клієнтом основного комплекту ключів. При цьому Клієнт відповідальний за організацію передачі запасного комплекту ключів з місця їх зберігання співробітникам служби Honda Assistance для їх передачі Клієнту.