Офіційний дилер Хонда ВІДІ Інсайт с. Чубинське, вул. Київська 55 +38 (044) 591-77-71

Карта підтримки в дорозі

Турбота, яка має значення

В рамках програми підтримки власників автомобілів Honda власники карток Honda Care / HONDA Турбота або Підтримка в дорозі мають доступ до наступних послуг:

Інформаційні послуги

Надання контактної інформації:

  • станцій технічного обслуговування;
  • автозаправних станцій;
  • аварійного комісара;
  • готелів;
  • медичних установ;
  • дилерських центрів;
  • служб аварійного евакуатора;
  • таксі;
  • державної автомобільної інспекції;
  • страхових компаній та ін..

Консультації в разі виходу автомобіля з ладу:

  • технічна консультація щодо особливостей експлуатації ТЗ, порядку і термінів проходження ТО;
  • пошук необхідної інформації в мережі Internet.
  • передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS, email);

Консультації при ДТП:

  • порядок дій на місці ДТП;
  • загальний порядок звернень до страхової компанії;
  • інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
  • телефонна безкоштовна усна консультація юрист;
  • порядок оформлення документів;
  • телефонні консультації лікаря.

Організаційні послуги

Виклик служби технічної допомоги, яка здійснює:

  • заміну колеса;
  • аварійний запуск двигуна;
  • відігрівання замків дверей та багажника;
  • аварійну евакуацію автомобіля.
  • доставку палива;
  • аварійне відмикання дверей;
  • буксирування з проїжджої частини;

У разі виходу автомобіля з ладу під час подорожі:

  • пошук і бронювання номера в готелі;
  • бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;
  • виклик таксі;
  • організація тимчасової заміни несправного автомобіля.

У разі ДТП:

  • виклик ДАІ;
  • виклик евакуатора;
  • виклик швидкої медичної допомоги;
  • виклик і залучення інших організацій за проханням Клієнта.
  • виклик служби порятунку;
  • виклик аварійного комісара;
  • організація стаціонарного лікування;

Евакуація в разі ДТП або виходу автомобіля з ладу

Послуги та умови їх надання **:

  • За бажанням Клієнта автомобіль може бути евакуйований на іншу СТО дилерської мережі Honda, але в такому випадку йому доведеться самостійно заплатити за транспортування автомобіля на додаткове відстань
  • Автомобіль буде евакуйований з місця ДТП або його виходу з ладу до найближчої СТО дилерської мережі Honda.
  • Якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до неавторизованої СТО, або якщо поломка автомобіля або ДТП сталося внаслідок участі в спортивних змаганнях, то в такому випадку Клієнт самостійно оплачує вартість послуг евакуації.

Технічна допомога

Заміна колеса

Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка замінить пошкоджене колесо на запасне, надане Клієнтом; в послуги не включені придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміна або ремонт - для цього Клієнт повинен самостійно звернутися до найближчого центру технічного обслуговування або шиномонтажу.

Аварійний запуск двигуна

Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе запустити двигун від зовнішньої акумуляторної батареї; в послуги не включені придбання нової акумуляторної батареї, її заміна або ремонт. Якщо після виклику служби технічної допомоги і вдалого запуску двигуна Клієнт не вернувся в СТО дилерської мережі Honda для ліквідації причин несправності автомобіля, і подібна ситуація повториться протягом 1 місяця, Клієнту може бути відмовлено в оплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги або евакуації.

Доставка палива

Клієнту буде організовано доставку палива на місце зупинки автомобіля; Клієнт повинен самостійно замовити і оплатити вартість палива, а також вказати, в якій кількості воно повинно бути доставлено.

Аварійне відмикання дверей

Послуга буде надана в разі замерзання води в отворах замків, виходу з ладу механізму замка або коли ключі від автомобіля виявилися всередині салону транспортного засобу. В ході надання зазначеної послуги служба гарантує збереження майна Клієнта всередині салону автомобіля.

Доставка запасного комплекту ключів

Послуга буде надана в разі втрати / пошкодження Клієнтом основного комплекту ключів. При цьому Клієнт відповідальний за організацію передачі запасного комплекту ключів з місця їх зберігання співробітникам служби Honda Assistance для їх передачі Клієнту.

Без урахування Лімітів обслуговування

Бронювання і оплата квитків і готелю

Оплата проживання в готелі:

Пошкодження автомобіля, яке унеможливлює його подальшу експлуатацію, сталося далеко від місця проживання Клієнта або протягом періоду, коли СТО дилерської мережі Honda не працюють, або якщо Клієнт вимушений чекати завершення ремонту автомобіля до наступного робочого дня СТО дилерської мережі Honda. Клієнту та пасажирам буде заброньовано проживання і оплачена або відшкодована вартість перебування в одно-, дво-, тримісних номерах категорії «люкс» або «напівлюкс».

Придбання проїзних квитків

Пошкодження автомобіля, яке унеможливлює його подальшу експлуатацію, сталося далеко від місця проживання Клієнта, автомобіль потрібно евакуювати до найближчої СТО дилерської мережі Honda, а його ремонт вимагає знаходження автомобіля на СТО не менше двох діб. В такому випадку Клієнту та пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних або залізничних) до місця запланованої поїздки або проживання і вартість квитка для водія для повернення на СТО і отримання відремонтованого автомобіля.

2000 грн Ліміт обслуговування / рік

Виклик швидкої допомоги

Послуги та умови їх надання **:

Клієнту буде організовано виїзд недержавної служби медичної допомоги, якщо в результаті ДТП водій і / або пасажири автомобіля були травмовані, і вони потребують невідкладної медичної допомоги.

2000 грн Ліміт обслуговування / рік

Цілодобовий доступ

Звертаючись в диспетчерський центр, повідомте, будь ласка, Ваше прізвище, ім'я, по батькові, номер сервісної карти і причину звернення. Сервісна карта обов'язково повинна знаходитися у власника, її заборонено передавати третім особам. Сервісна карта закріплена за автомобілем, і в разі перепродажу або передачі права власності на автомобіль будь-яким іншим чином картка повинна бути передана наступному власникові.

Диспетчерський центр
Звертайтеся до нас на лінію: 0 (800) 30 71 71*** 0 (44) 390 71 71****

* - Територія обслуговування - Україна, період обслуговування - 3 роки після придбання автомобіля.

** - За детальною інформацією звертайтеся, будь ласка, до операторів диспетчерського центру. *** - Дзвінки зі стаціонарних телефонів на території України - безкоштовні.

**** - Вартість зв'язку для абонентів на даний номер регулюється операторами зв'язку, послугами яких користуються абоненти.